piątek, 10 października 2014

Lest's get it started !!! Zaczynamy przygodę z blogiem

Dzień dobry, cześć i czołem. Witam serdecznie na moim blogu. Jak każda/każdy z Was męczyłam tego posta niemiłosiernie. Napisze więc w skrócie czego możecie się po mnie spodziewać i jak zrodził się pomysł na tego bloga. Nail artem interesowałam się od zawsze, jednak nie wierzyłam we własne zdolności artystyczne i skończyłam jako ekonomistka. Teraz po latach wiem, że to był błąd i że trzeba podążać za swymi marzeniami. Staram się więc nadrobić stracony czas za pomocą tego blga. Zbliża się dzień mych urodzin (to już jurto) i postanowiłam w końcu zrobić coś dla siebie. Tym czymś ma być ten blog, poświęcony przede wszystkim tematyce paznokciowej (zdobienia, porady, testy), ale również i urodowo-lifestylowej. No tak, ale takich blogów są setki jak nie i tysiące. Co więc będzie wyróżniało mojego spośród innych? Otóż będzie to moja druga pasja - muzyka. W jaki sposób chcę połączyć zamiłowanie do paznokci i muzyki?? O tym przekonacie się wkrótce jeżeli tylko zechcecie powrócić do mego małego świata, którym jest ten blog. Zapraszam :)

Poniżej energetyczna  powitalna bomba od Black Eyed Pease


Będzie mi miło jeżeli zostawicie po sobie jakiś ślad w postaci wpisu. Zarówno słowa otuchy jak i konstruktywna krytyka będą mile widziane. Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz