piątek, 31 października 2014

Pismo Paznokcie - przegląd numeru 68 (4/2014)




Witajcie:) Dzisiaj przychodzę do Was z przeglądem i moją recenzją na temat pisma Paznokcie. Natknęłam się na nie około rok temu w sieci. Zamówiłam wówczas zestaw wcześniejszych wydań. Niedawno powróciłam na stronę wydawnictwa i postanowiłam zamówić prenumeratę. Koszt to 45zł za 5nr (prenumerata roczna). Ku mojemu zdziwieniu kurier pojawił się w moich drzwiach dwa dni po złożeniu zamówienia. Ale najlepsze było jeszcze przede mną, bo do gazety dołączony był lakier i to nie byle jaki, bo widoczny na zdjęciu poniżej Orly w kolorze doskonale wpasowującym się w jesienny klimat.







Przejdźmy teraz do krótkiego spisu treści ostatniego numeru:

TECHNIKA
1. Szkielet paznokcia
2. Naturalny mani
3. Lakierem malowane
4. Zestawienie: żele typu cover

ZDOBIENIA
5. Snake
6.Snake nails
7. Leśne fantazje
8. Op-art
9. In blue
10.Wonder Woman
11. Paznokciowa róża
12. Zdobienia czytelników
13. Zdobienie z okładki

PIELĘGNACJA
14. Parabeny- nie takie straszne jak o nich mówią

MARKETING
15. Własny salon. Początki nie muszą być trudne
16. Ekskluzywne zabiegi spa

ZDROWIE
17. Mała joga dłoni
18. Infekcja wirusem HPV
19. Zadbaj o kondycję skóry stóp
20. Aktywność ruchowa jesienią

PRAWO
21. Różne formy zatrudnienia pracownika

 Jak widać tematów jest wiele. Każdy znajdzie coś dla siebie.

 Jak wyczarować mani ze zdjęcia - step by step.


 Porady zarówno dla amatorów jak i profesjonalistów.





Pismo pełne jest inspiracji oraz aktualnych trendów.





Poza tym w "Paznokciach" znajdziemy informacje o zbliżających się wydarzeniach z wiązanych z tematyką "paznokciową". Nie brak tu również reklam, nowości oraz informacji o obowiązujących zniżkach,gratisach itp. Zachęcam do lektury bo pomimo tego, że w internecie znajdziemy wszystko, to nic nie zastąpi wersji drukowanej.




2 komentarze: