niedziela, 2 listopada 2014

Liebster Award

Witajcie, w związku z nominacją do Liebster Award od http://annaperekitko.blogspot.com
macie okazję dowiedzieć się o mnie czegoś więcej. Przypomina mi to zabawę w "Złote Myśli" z podstawówki (miłe wspomnienia:)), i dlatego też postanowiłam wziąć udział w zabawie.





Zasady:


Nominacja do Liebster Award 

jest otrzymywana od innego 

blogera w ramach uznania za 

"dobrze wykonaną robotę".

 Jest przyznawana dla blogerów

 o niższej liczbie obserwatorów,

 co daje możliwość ich rozpowszechnienia.

 Po odebraniu nagrody należy

 odpowiedzieć na 11 pytań

 otrzymanych od osoby,

 która Cię nominowała. 

Następnie Ty nominujesz

 11 osób (informujesz ich o tym) 

oraz zadajesz im 11 pytań.

 Nie wolno nominować bloga,

 który Cię nominował.


A oto 11 pytań od Ani i moje odpowiedzi na nie


1.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Odp:  Od 18 miesięcy nie wiem co to wolny czas (zawdzięczam to córce) ale gdy go jeszcze miałam to lubiłam...kino, tv i gry (banalne nie?!) 

2.Jesteś osobą rodzinną.?
Odp: Zdecydowanie tak! Nie wyobrażam sobie ani jednego dnia bez mojej rodzinki:* 

3.Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
Odp: Trudno mi sprecyzować gatunek raczej jest to rock, brit pop i muzyka lat 80-tych. Lubię raczej poszczególne zespoły np. Travis, Coldplay, Kings of Leon, Guns n' Roses, Queen, U2, Hurts, no i miłośc mojego dzieciństwa Bon Jovi.  
4.Wolisz koty czy psy?
Odp: Psy, psy i jeszcze raz psy!
5.Ulubiony kolor?
Odp Szary, zielony, niebieski

6.Gdzie najchętniej spędziłbys/spędziłabyś wakacje?
Odp Obojętnie ob tylko była woda ( morze, jezioro) no i raczej w Polsce bo uważam, że jest piękna i niedoceniana!

7.Ulubiona pora roku?
Odp wiosna, jesień bo źle znoszę za wysokie i za niskie temperatury

8.Ulubiony Kwiat?
Odp Frezje bo są delikatne i gerbery bo są takie jakieś radosne;) 

9.Jaki rodzaj butów najczęściej nosisz?
 Odp Adidasy 4ever! Ewentualnie koturny jak już muszę się elegancko wystylizować

10.Komputer czy laptop?
Odp Laptop - wygoda górą!
11.Lubisz robić zdjęcia?
Odp No ba! Zwłaszcza mojej córeczki, a gdy kupuję nowy telefon to zawsze proszę o ten z najlepszym aparatem;) 


No i tak wyglądają moje odpowiedzi. A teraz czas na moje pytania:
1. Ulubiony lakier do paznokci
2. Kosmetyk bez którego nie możesz żyć
3. Ulubiony przedmiot w szkole
4. Twoja największa zaleta i wada
5. Ulubiona piosenka
6. Gdybyś mogła na jeden dzień zamienić się w zwierzę, to jakie byś wybrała i dlaczego
7. Ulubiony owoc/warzywo i dlaczego
8. Kto lub co inspiruje Cię w życiu i dlaczego
9. Twój autorytet (no i tradycyjnie dlaczego)
10. Wymarzony zawód (czy muszę dodawać "i dlaczego" ;P)
11. Bez czego nie wyjdziesz z domu




Ktoś chętny do nominacji??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz