czwartek, 20 listopada 2014

Avon - moje zamówinie z katalogu 15


Witajcie:) Czas ostatnio leci jak szalony. Dopiero co pokazywałam Wam moje ostatnie Avonowe zdobycze a już mam kolejne.



Co ty razem wybrałam z katalogu 15??

  • Diamentowa odżywka do paznokci- jakoś nie specjalnie przypadła mi do gustu. Jak dla mnie jest zbyt rzadka, wolę odżywki w formie lakieru
  • Relaksujący balsam uniwersalny Planet Spa 10g - maluszek o przepięknym delikatnym zapachu rumianku i lawendy. Co do konsystencji to jest on taki wazelinowaty;)
  • Woda toaletowa Incandessence 50ml -jest moim ulubionym zapachem zamkniętym  w urzekającej kuli. Wiem że zapach raczej wiosenny ale nie mogłam się oprzeć
  • Krem do twarzy z mleczkiem pszczeli Avon Care 100ml - produkt, który był w gratisie do zamówienia- bogaty w proteiny i witaminy, nawilża, chroni i odżywia
  • Anev Nutri-Advance leki krem odżywczy 50ml- jest to nowość w Avonie. Jest to krem dla cery normalnej za równo na dzień jak i na noc zawierający kwasy omega-3, 6 i 9, olej migdałowy, olej z pestek słonecznika, witamina E, panthenol (prowitamina B5)
  • Serum Advance Techniques - gładkość jedwabiu 30 ml - doskonale znam jej zieloną wersję i świetnie się u mnie sprawdza jednak tym razem postanowiłam sprawdzić opcję z jedwabiem
  • Peeling do stóp Orzechy Makadamia 75ml - uwielbiam wszystko co ma w sobie olejek z tych orzechów a że akurat nie miałam peelingu do stóp zdecydowałam się właśnie na ten
  • Color trend lakier do paznokci Kolorowy zawrót głowy w odcieniu Velour- okazał się strzałem w 10. Świetny jesienny odcień czerwonego wina
  • Błyskotliwy lakier Color trend w odcieniu Blue - niestety rozczarowanie dość spore, bo zamawiałam odcień Pink, ale pomijając ten fakt to ten lakier to nietypowy topper ponieważ jego bazą nie jest lakier bezbarwny a jakiś taki lekko wpadający w niebieski. Niestety nie prezentuje się to fajnie

Zamawiałyście coś z tego katalogu? Jeżeli tak to pochwalcie się swoimi łupami. A może coś z mojego zamówienia wpadło Wam w oko??

1 komentarz: