sobota, 15 listopada 2014

Moje nowe lakiery ( zdobycze ostatniego miesiąca)






Witajcie:) Ostatnimi czasy zauważyłam, że mój lakierowy zbiór powiększył się o dość dużą ilość nowych lakierów bo aż o 18 buteleczek. Pomyślałam, że pokaże je wszystkie w jednym poście i tu z pomocą przyszło mi słoneczko z Avonu, które pokryłam 2 warstwami każdego z nowych nabytków. Dzisiaj pokaże mam tylko jak się prezentują a być może w przyszłości o niektórych usłyszycie coś więcej. A teraz po kolei każdy z nowych lakierów:


1. Wibo imitacja skóry kolor nr1 (7zł)
2. Wibo Celebrity Nails - Pastel love (3zł)
3. Wibo Celebrity Nails - Mint procecj (3zł)
4. Wibo Wow sand effect - nr 4 (4zł)
5. Lovely Classic nr 85 - (4zł)
6. BeBeauty (Bell dla Biedronki) nr 21 (chyba bo innego oznaczenia ni widzę) (3zł)
7. Miyo mini drops (3,50zł)
8. Golden Rose Matte  nr 26 (9zł)
9. Orly - Bus Stop Crimson (gratis do prenumeraty pisma Paznokcie)
10. Lemax colour (2zł)
11. Rimmel 60 seconds nr 850 (4zł)
12. Rimmel 60 seconds nr 415 (8zł)
13. No name nr 08 (2zł)
14. No name nr 19 (2zł)
15. Life nr 10 (2zł)
16. Avon Color Trend - Blue Bursts (9zł)
17. Avon Speed Dry- Lure (9zł)
18. Avon nailwear pro Loving Lavendrer (9zł)



Jak zobaczyłam ile tego jest to uświadomiłam sobie, że jestem uzależniona od lakieru do paznokci. Pocieszam się tym, że zapewne nie jestem jedyna;)
Jeżeli chcecie abym któreś z nich przedstawiła Wam bliżej dajcie znać w komentarzach.

4 komentarze:

  1. Nr 15 to, jak widzę, nie jest no name tylko life ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sorki z rozpędu tak napisałam...tak to jest pisać posty nocą hehe

      Usuń
  2. Myślałam, że ja mam dużo lakierów, ale mnie przebiłaś :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę musiała zastanowić się nad małą wyprzedażą bo jeszcze trochę i będę musiała spać z lakierami bo tyle ich mam;)

      Usuń