niedziela, 7 grudnia 2014

Bloggerskie Mikołaki z Goodtotry

Witajcie:-) Jak wiecie jestem świeżynką w blogowym świecie i udział w takiej akcji jak bloggerskie Mikołajki powodował za równo wiele radości ja i obaw. Martwiłam się czy kosmetyki, które wybrałam do podarowania spodobają się, czy paczka dojdzie na czas, czy to co ja dostanę mi się spodoba i czy wogóle coś dostanę. Dziś już wiem, źe niepotrzebnie tak się stresowałam. Prezencik do mnie dotarł i jestem z niego bardzo zadowolona. Mam nadzieje, że ten który ja wysłałam również się spodobał. A oto moje skarby:


- Limonkowy zel pod prysznic
- Konturowka do ust Golden Rose
- Lakier Miss Sporty
- Lakier Pierre Renee

Bardzo dziekuje Asi, ktora przygotowala dla mnie upominek i goraco ja pozdrawiam. Mam nadzieje ze pozostale dziewczyny biorace udzial w akcji sa tak samo zadowolone jak ja.

1 komentarz: